Základní principy ekonomiky

Ekonomika, tak ako aj v iných podobných hrách, je základným stavebným prvkom. V hre sa ťažia sa 2 suroviny: ruda Titania (rTi), ruda Quantia40(rQ40) a získavajú sa kredity (Cr). Rudu Titania ťažia Ťažobné lode, Rudu Quantia40 ťažia Tankery a Kredity ťažia/získavajú Obchodné lode. Ťažobné lode, tankery ako aj obchodné lode (všeobecne ťažba) sa umiestňujú do jednolivých sektorov na mape.

Ťažba prebieha v ťažobných cykloch. Ťažobný cyklus trvá 12 hodín a až po skončení ťažobného cyklu sú naťažené suroviny pripísané na hráčsky účet. Na stavbu budov, lodí a na rozličné vylepšenia sa využívajú: Titanium (Ti), Quantium40 (Q40) a Kredity (Cr). Samotné rudy teda nie sú využiteľné. Musia sa pretaviť na čisté Titanium resp. prerafinovať na Quantium40. Rudu Titania tavia Taviace pece a rudu Quantia 40 spracúvajú Rafinérie.

V hre existujú 4 typy vylepšení: efektivita tavenia rudy titania, efektivita tavenia rudy Quantia40, efektivita obchodovania a upgrade miesta. Čím vyšší level efektivity tavenia, tým viac čistých surovín (Ti resp. Q40) hráč získa pri tavení rudy. Čím vyšší level obchodovania, tým viac kreditov obchodne lode prinesú. Miesto je potrebné na postavenie ďalších budov (každá budova zaberá nejaké miesto na stanici).

Viac o ekonomickej časti hry sa dočítaš v časti Stanica.

 
principy_ekonomiky.txt · Poslední úprava: 2017/06/13 16:40 autor: sir_chislehurst
 
Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí:CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki